wtorek, 12 listopada 2013

Pieczone ziemniaczki w całości


 Pyszny sposób by przedstawić ziemniaczki w nowym świetle. W dodatku można je nadziać czym się tylko chce. Moja wersja była dla zgłodniałych mięsożerców :-)

Pieczone ziemniaczki w całości




Składniki:

  • 5 średnich ziemniaków
  • kilka plasterków boczku
  • tarty żółty ser
  • średnia cebula
  • masło
  • zioła (ja dałam świeży koperek)
  • łyżeczka słodkiej papryki


Wykonanie:
Bardzo proste. Obrane ziemniaki kroimy jakby w plasterki, ale staramy się nie przeciąć ziemniaka do końca. naprzemiennie wkładamy boczek, cebulka i masełko. Układamy na blasze,  posypujemy papryką, posypujemy startym serem i posiekanym koperkiem. Wkładamy do piekarnika nagrzanego do 180stopni, do czasu aż ser będzie chrupiący.

4 komentarze:

  1. Bardzo mi smakują ziemniaki przygotowywane w ten sposób :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pyszne ,szczególnie dla mojego męża,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pycha! Tak zrobione ziemniaki, nawet nadziane samym masłem czosnkowym są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. i bardzo wdzięczny przepis to jest, bo w sumie wkładasz co chcesz do ziemniaka i jest super pycha :D

    OdpowiedzUsuń