środa, 13 lutego 2013

No i...

Witam,
od jakiegoś czasu zastanawiałam się, by stworzyć coś pożytecznego, może w tych czasach mało oryginalnego, ale coś, co sprawiłoby mi mało trudu i maksimum zadowolenia. Zamiast trzymać w notatniku karteczki z zapisanymi przepisami, zdobytymi, czy "odziedziczonymi" zapisywać na tym wirtualnym notatniku. Od razu dodam, że wszystkie przepisy w mojej kadencji kulinarnej były wcześniej przeze mnie przyrządzone i zapisane. Nie będą może to dania z wykwintnej restauracji, a dawne przepisy zmienione nieco, może być też trochę światowo, wegetariańsko.. Od dawna lubiłam gotować, może w mniejszym stopniu kiedyś, ale dopiero teraz jest satysfakcja, gdy wychodzi i komuś smakuje.

 Liczę, że ktoś, kiedyś tu... znajdzie coś ciekawego dla siebie :)

2 komentarze:

  1. Proponuję zarejestrować się na tej stronie:
    www.durszlak.pl
    poszerzy to grono odbiorców:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo i chyba tak właśnie uczynię :) Od razy śmiem rzec, że jestem zupełnym zółtodziobem i to pierwsze moje takie przedsięwzięcie kulinarne na skale internetową :) Liczę bardziej na naukę :)

      Usuń