środa, 13 lutego 2013

Tatar ze śledzia po węgiersku

Niedawno oglądając "Kuchenne rewolucje", natrafiłam na ten przepis. Bardzo ciekawy, smaczny i wcale nie tak pracochłonny jak sie okazuje. Poszperałam, poszukałam i wykonałam i oto efekt.

-Tatar ze śledzia po węgiersku-


Składniki:
  • 250g śledzia typu Matias
  • 2 kiszone ogórki
  • 1 cebula
  • 4 jaja na twardo
  • kilka marynowanych grzybków
  • łyżeczka kaparów (w moim przepisie nie są obecne, wg. Pani Gessler są)
  • 1 większa czerwona papryka (z papryki pozbywam sie skórki opiekając ją nad palnikiem i następnie owijam ja złotkiem by "doszła" i łatwiej zeszła skórka)


Sos:

  • 1 łyżka miodu lipowego
  • 2 łyżki pasty pomidorowej (w moim przypadku dodałam koncentrat)
  • 1 łyżka musztardy
  • 1 łyżeczka ostrej papryki w proszku
  • pieprz


Składniki z pierwszej części kroimy w kostkę (jakiej wielkości, to od upodobania). Robimy sos ze składników z drugiej części (dodajemy wszystko razem i mieszamy). Do sosu dodajemy pokrojone składniki w kosteczkę i dokładnie wszystko mieszamy. Odstawiamy poza lodówką na ok. 1 godzinę, po czym na 30 minut do lodówki i można podawać.


Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz